Reinventing Customer Engagement

Winning business models for future organizations

3 november 2015 - Reinventing Customer Engagement

Winning business models for future organizations

Customer engagement is een nieuw buzz woord in veel ondernemingen. De grote vraag is hoe dit mooie begrip handen en voeten kan worden gegeven. Wat betekent dit in jouw organisatie? In deze sessie doken we dieper in de materie aan de hand van actuele inzichten en cases.

We startten met een presentatie van Roger Peverelli. Roger is naast partner bij VODW ook co-auteur van de internationale bestseller ‘Reinventing Financial Services. What consumers expect from future banks and insurers’ (verkrijgbaar in acht talen en meer dan 50.000 exemplaren verkocht).

Op dit moment legt hij samen met Reggy de Feniks de laatste hand aan de opvolger: ‘Reinventing Customer Engagement. The winning business model for future banks and insurers’. In deze Yellow Cats gaf Roger alvast een sneak preview en gingen we er natuurlijk meteen mee aan de slag voor onze eigen organisaties.

Hoe je ‘de klant centraal’ concreet maakt (en van een noodzaak een duurzaam onderscheid)
Roger Peverelli

Customer Engagement Opportunity Matrix
Bron: VODW


Literatuurtip
Reinventing Customer Engagement
- Roger Peverelli, 2015
Financiële instellingen moeten niet alleen meebuigen met veranderende klantwensen, voor lijfsbehoud dienen ze er ook hun servicestrategie op af te stemmen.